...fakat gözyaslarimizdan utanmamizin geregi yoktu; çünkü gözyaslari insanin cesaretlerden en büyügü olan aci çekme cesaretine sahip oldugunun kanitidir.
...Baliklarin cogu yaslaninca ömürlerini bosuna gecirdiklerini söyleyip yakinirlar. Sürekli sizlanip herkesten sikayet ederler. Ben bilmek istiyorum, hayat gerçekten bir avuç yerde durmadan dönüp durmak, sonra da yaslanip ölüp gitmek mi yoksa bu dünyada baska türlü yasamak da mümkün mü?
...Beni kendimle ne kadar uzun bir süre için barıştırdığınızın farkında mısınız? Şimdi artık, önceleri zaman zaman düşündüğüm gibi, kendimle ilgili öyle kötü düşünmeyeceğimin farkında mısınız?