📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Facebook kullanmıyorum, instagram kullanmıyorum, twitter da kullanmıyorum. Vb. Platformları da kullanmıyorum. Bir dönem kullandım hatta twitter en sevdiğim platform. Hala da seviyorum ama eski hali daha iyiydi sanki. Her neyse, sonuç olarak sosyal hesaplarımı uzun zaman önce kapadım. Kendime vakit ayırmaya başladım, kitap okumaya daha çok vakit ayırabiliyorum. Önceden bir elimde telefon, kucagımda kitap, telefona bildirim gelince merak edip bakıp ve sonra birdaha kitaba dönmemek. Bu döngüdeydim. Şimdi daha iyiyim. Nasıl duruyormuşum böyle, canım sıkılmıyor muymuş? Hadi bilge sende aç seni etiketleyemiyoruz falan :) instagrama bağlı yaşayan insanlar var. Ciddi ciddi bağımlı olmuş arkadaşlarım var. Çok üzücü. Sürekli telefona bakmaktan kendini alamayanlar. Telefonu Hep bir kontrol etme isteği. Kafalar yerlerde heryerde. Boyun fıtıgı olacaklar o olacak :) instagram beğenileri, twitter favorileri retweetleri alınca önemli bir insan olunmuyor. Etraf sosyal medya melekleri kaynıyor. Ya gerçek hayatta nasıllar? biraz kendimize vakit ayıralım bence, kafamızı kaldırıp dışarıya bakalım. Dışarısı daha güzel. Hatta hazır black mirror 4. Sezon da yayınlanmışken onuda izleyelim :)
Bazen insanların diğer herkese karşısındaki az sonra ölecekmiş gibi davranmasını dilerim. Söylenmesi gereken her şeyi söyleyebilmelerini. Ve söylenmemesi gereken şeylerden de hiç bahsetmemelerini. Eğer ölümün geldiğini görebilseydik herşey çok farklı olurdu.
- Bence insanın adı onunla en az ilgili olan yanıdır. Doğar doğmaz o bilmeden başkaları veriyor. Ama yapışıp kalıyor ona. Onsuz olamıyor. (Sustu bir sigara yaktı.)
Bakın şimdi adımdan daha önemli bir şey biliyorsunuz. Sigara içtiğimi. İşte bir başkası: Bütün bu siz"ler , iz"ler, uz"lardan sıkılırım ben. Yapmacık, fazlalık gibi gelirler bana. İkinci konuşmamda 'sen' diyemeyeceğim biriyle bir daha konuşmam. Ne dersin(iz)?
- Galiba sizi anlıyorum.
- Yanılıyorsun. 'Siz' anlanamaz, 'sen' anlanır. Bazı kitaplar da "sizi seviyorum"u görünce gülerim. Sanki "siz" sevilirmiş! "Sen" sevilir, değil mi?
- Seni anlıyorum. (Kızardı.)