Kışı neden bu kadar çok sevdiğini ve neden her şeyin bir sonla noktalandığını sorma, ben de bilmiyorum. Anı olacak bir şeyim yok Her şeyin dünündeyim. İçime işleyen acıyı size değil Bir suya bırakmayı öğrendim Dal olmaktan vazgeçeli çok oldu Bu yüzden ne bir ağacım var Bana beden Ne de çiçek açacak benden. Birhan Keskin
1000Kitap
Bir defter aldım ne yazmalıyım bilmiyorum 🤷🏻‍♀️
1000Kitap
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bu arada Ophelia öldü... Kalbim kırık, kırgın, paramparça.. Öldüğü için mi üzgünüm yoksa Hamlet'in yerinde sevememesine mi bilmiyorum ama bir süre bu kırgınlıkla kalacağım... Hamlet
1000Kitap
aslında bir süredir seninle konuşmak istiyorum ama hazır olup olmadığımdan emin olmak istedim sana olan hislerimin şüphesinden kendimi arındırmak istedim belki de vakit çok erken bundan emin değilim ama aklımı karıştıran bu duygulardan kurtulmak için artık seninle konuşmak istedim sana olan hislerimden bahsetmek istiyorum ki artık bu duygular kalbime ağır bir yük gibi geliyor aslında bunları sana söylemek ne kadar doğru bilmiyorum bana vereceğin tepki nasıl olur onu da bilmiyorum ama diyorum ya hani bu düşüncelerin ağırlığının altında ezilmek canımı acıtmaya başladı şimdi her şeyi senin avuç içlerine dökmek istiyorum içimde sana karşı yeşerttiğim her şeyi kurutacağını bilsem de ya da daha çok yeşerteceğinden emin olamasam da yine de sana artık bunları anlatmak istiyorum çünkü ağır gelmeye başladın sol yanıma ağır gelmeye başladın düşüncelerime bunun sonunda ne olacak bilmiyorum ya seni tamamen yitireceğim ya da büsbütün seni kazanacağım ama ne olursa olsun sana olan sevgimden muhakkak ki hiç pişmanlık duymayacağım .. mavi kırlangıç
Edebiyat
Sabah erken kalkma rutini oluşturdum. Neden oluşturdum niye yaptım kendime garezim mi vardı bilmiyorum ama şimdi uymak zorundayım. Bakalım yarın sabah gorucez
Geçmişime bıraktığım en güzel anı
Göz bebeğim, nereden başlasam seni anlatmaya bilmiyorum. Üzerine ne söylersem söyleyeyim hep eksik kalacak gibi hissediyorum. Çok seviyorum desem çok kelimesi az kalır diye korkuyorum. Kendinizi bulmak için okuyun diyebilirim ancak. O yüzden sadece şunu söyleyebilirim; sen mükemmel bir detaysın Çok Zamanımız Varmış Gibi 🌻🤍🌻