…
Oysa herkes öldürür sevdiğini,
Kimi gözyaşı döker öldürürken
Kimi kılı kıpırdamadan
Çünkü herkes öldürür sevdiğini
“Ama herkes öldürdü diye ölmez” diyen oscar wilde selam olsun. Şimdilerde yaşıyor olsaydı son cümledeki herkesi “ hiçkimse” olarak değiştirmekten haz duyardı, insanlığın geldiği bu son noktada…