binnur

binnur
@binnuripkc
Yaşamak debelenir içimde kıvrak ve küheylan Beni artık ne sıkıntı ne rahatlık haylamaz...
Sevgilim Hayat
Dudaklarındaki tuzu dudaklarıma almak için çok oldu tepelere vurdum kendimi
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Aynalara bata bata yaşadım ve hiç aşina olmadım hayata
Devlet herkesin yavaş yavaş intihar etmesine - “yaşam” adı verilen yer.
“Sen düşüncelerle yaşıyorsun, diğerleri gerçeklerle”
Sayfa 38
Kim bilir aşk sandığım şey bir yanılgı, bir sanrıydı belki de...