"Çok şey öğrendim geçen üç yıl boyunca.
Alt katında uyumayı bir ranzanın
Üst katında çocukluğum..
Kâğıttan gemiler yaptım kalbimden
Ki hiçbiri karşıya ulaşmazdı.
Aşk diyorsunuz,
limanı olanın aşkı olmaz ki bayım!"
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Sesine çıkan numarayı ezbere bilirim de tonunu unuttum,
On bir haneli bir hasret parçalar günümü
Yüzünü unuttum,
Seni en çok bunun için,
En çok bundan sebep affetmeyeceğim...
"Müsait zamanın olduğunda...
Uğrayıver yüreğime...
Bir ara uzun uzun sev beni.
Gelmesen de olur,
Malum hayat işte...
Herkesin Aşk'ı başından Aşk'ın...
Ama sen gel olur mu..?