Didem Madak
"Çok şey öğrendim geçen üç yıl boyunca. Alt katında uyumayı bir ranzanın Üst katında çocukluğum.. Kâğıttan gemiler yaptım kalbimden Ki hiçbiri karşıya ulaşmazdı. Aşk diyorsunuz, limanı olanın aşkı olmaz ki bayım!"
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Aşk, eğer aşksa, Hiç bir zaman sevgilinin ciğerini böyle yakmaya izin vermez
Sesine çıkan numarayı ezbere bilirim de tonunu unuttum, On bir haneli bir hasret parçalar günümü Yüzünü unuttum, Seni en çok bunun için, En çok bundan sebep affetmeyeceğim...
Gülüşüne yağmur damlası çarpsa şiir olur, Bunu bir ben bilirim bir de gökyüzü..
"Müsait zamanın olduğunda... Uğrayıver yüreğime... Bir ara uzun uzun sev beni. Gelmesen de olur, Malum hayat işte... Herkesin Aşk'ı başından Aşk'ın... Ama sen gel olur mu..?