Eğer benim görmek zorunda kaldıklarımı görebilseydin kör olmak isterdin,Sana inanıyorum ama buna gerek yok, ben zaten körüm ,Affet beni sevgilim,bir bilseydin...bedende belki de hala bir ruh barındıran tek yerdir gözler,onlarda yitirildiyse,
Hepimizin zayıflık anları olur,dedi,hala çok işimize yarayan bir şey varsa o da ağlayabiliyor olmamız, ağlamak bizim için bir kutuluştur, öyle durumlar vardır ki ağlayamasak ölürüz.