Hilal Başak

Hilal Başak
@birhilal_birbasak
“Yılbaşının da sence hiçbir hususiyeti yok mudur?” diye sordum. “Hayır” dedi, “senenin diğer günlerinden ne farkı var sanki? Tabiat onu herhangi bir şekilde ayırmış mı? Ömrümüzden bir sene geçtiğini göstermesi bile o kadar mühim değil; çünkü ömrümüzü senelere ayırmak da insanların uydurması… İnsan ömrü doğumdan ölüme uzanan tek bir yoldan ibarettir ve bunun üzerinde yapılan her türlü taksimat sunidir…”
Sayfa 110
Hilal Başak
"önümüzü senelere ayırmak da insanların uydurması" bu söz beni çok etkilemişti .
Reklam
Arapça diyanette çalışanlara bırakılmış, bilgisizlikle övünüyoruz.
Timaş Yayınları
Din
Hilal Başak
Kesinlikle.
çok sevdiğiniz şarkıları bana bahşeder misiniz, lütfen?
Hilal Başak
youtu.be/N24HYtrczWw çok manidar...
Uçurumun kenarındayım Hızır Ulu dilber kalesinin burcunda Muhteşem belaya nazır Topuklarım boşluğun avucunda Derin yar adamı çağırır Dikildim parmaklarımın ucunda Bir gamzelik rüzgâr yetecek Ha itti beni, ha itecek Uçurumun kenarındayım Hızır Civan hazır Divan hazır Ferman hazır Kurban hazır Uçurumun kenarındayım Hızır Güzelliğin zulme çaldığı sınır Başım döner, beynim bulanır El etmez Gel etmez Gülce'm uzaktan dolanır Uçurumun kenarındayım Hızır Gülce bir davet Mecaz değil Maraz değil Gülce bir afet Peri değil Huri değil Gülce beyaz sihir Gülce ölümcül naz Buram buram zehir
Hilal Başak
Bu kadar güzel bir şiir az bulunur...Ömer Lütfi Mete ne güzel yazmış...