Ayşenur

Ayşenur
@bitikiz
Var mı beni içinizde tanıyan? Yaşanmadan çözülmeyen sır benim
-Bir kocanın çok çekici olmaması gerektiğini düşünüyorum çok tehlikeli bir şey -Sevgili yavrum onlar hiçbir zaman çok çekici değillerdir
Duygu ve Düşünce
Reklam
Bizler görünmez ve güç tarafından hareket ettirilen satranç taşlarından, çömlekçinin keyfine göre şeref veya utanç dolu bir hayat için biçimlendirdiği kaplardan başka bir şey değil miydik?
Felsefe-Düşünce
"İnsanlar içinde tek başına yaşamak kadar kötü bir şey yoktur."
Sayfa 29·Kitabı okudu
Duygu ve Düşünce
Kadınlar teslim olma isteğiyle yanıp tutuşsalar da isteklerini gizlerler ürkümüş öfkelenmiş gibi görünürler
Sayfa 36·Kitabı okudu
Kadın
Fakat kim...kim gönderecek bundan sonra sana doğum günlerinde beyaz gülleri? Vazon artık boş kalacak...
Sayfa 58·Kitabı okudu
Aşk
Reklam