Hiç Oğuz Atay okumamışsanız bu kitapla başlayabilirsiniz. Hocası Mustafa İnan’ın hayatını yazmış, Cahit Arf daha iyisi olabilirdi demiş kitabın başında ama haksızlık etmiş:/
En iyi Ahmet Ümit kitabıdır(Ahmet Ümit’in bütün kitaplarını okumuş biri olarak söylüyorum.) en özgün romanlarımızdan biridir. Beklenmedik trajik sonların hastasıyız. Kitap bitince bir yutkunuyorsunuz, tavsiye ederim.