Arkadaşlar yardıma ihtiyacım var
Bu yaşıma kadar bir adamla sohbet ettik sosyal medya üzerinden annesi anneme benim oğlum var senin kızın biz ikimiz iyi anlaşıyoruz falan demiş onlar da iyi anlaşırlar bi uğrasak vs. demiş, Annem kızım küçük daha okuyor demiş adamda üniversite mezunu 25 yaşında ben 19 yaşındaydım o zamanlar ama bn bu çocuğu daha önce hiç görmemiştim annem 2 ay sonra anneanneme söyledi böyle böyle dediler bnde böyle dedim diye... Normalde baya bir kişi talip olarak demişlerdi ama hiçbirini bu kadar merak edip sosyal medyasına vs kadar bakmadım. Taki onun ismini duyana kadar sanki kalbime bir his doğmuştu ama bilmiyordum ne olduğunu benim biraz fazla takipçili farklı bir hesabım vardı böyle depresip sözler postlar paylaştığım falan. Ordan buna takip isteği attım kabul etmesi dm attım hesabıma destek olur musun diye. Tabiki yazmıştı. Sonra 1000 k dan da destek olur musun demiştim. Ben kitap okuyamıyorum. Vs sonra geri çektim mesajımı niye çektin belki hesap açıp kitap okurdum dedi 😅 o beni bn onu takip etmeye başladık. ben mesaj kısmındaki baloncuğa halay müziği ekleyip 'halay perilerim geldi' diye yazdım bunu görmüş nerelisin sen vs diye sordu bnde yalan söyledim ki beni tanımasın diye. Adımı falan da sahte söyledim. Sonra konuşmaya başladık yaşımı sordu söyledim bu kadar depresif şeyler paylaşıyorsun hayatını yaşa bu yaşa bir daha gelmeyeceksin dedi okumuyordum o zmn okumam için bana motivasyon konuşması yapıyordu🥹 bana önemli biriymişim gibi hissettiriyordu. Ama ben ona ben olduğumu söylemeyerek hata yaptım. Hatta olmayan bir ablam vardı gece neden uyumadım yazdım yarın işin var senin gözlerin şişer uyu demiştim yok gözlerim şişmez benim demişti ninni söyle uyuyayım demişti jdjdjs ses at falan diyordu atamamıştım sesimi tanır diye. Bir yere Gidip geldiğimde haber ediyordum. O da
Berf Fedî Dike
Ji dengê zikê birçî Ax fedî dike Ji jana birînê Hesin fedî dike Li kuçe û kolanan Bê mal û bê war in Şev fedî dike Birçî û xasî Li rê û dirban Li ser çiyanên Berf fedî dike Ji dûmana zer Weşîn wek pelan Çivîk û zarok bûn Mirin fedî dike Kemal Burkay
Şiir
Reklam
Biwêjên Kurdan
"Wekî teyrê baz bûn." "Wekî aşê betalan bûn." "Zar û ziman li hev ketin."
En sevdiğim şarkı..
Artık sen yoksun İçimde bi' dert "Çıkar beni" der Bırak, her şeyin olsun "Zamanla biter zaman gibi" der Sen de çok zorsun Kafamda bile susmaz deliler Ona her şeyi sordum, İstanbul duysun.... En dipteyim zaten, inan fark etmiyor En başından beri bunu hak etmiyordum Kalbim ile beynim artık dans etmiyor Anılarımızı bеn de kaydetmiyordum Dönüp bana "Keşkе seni sevsem" diyor Ben de geçirdiğimiz o günleri lanetliyordum Bu ara gerçekten hissettim yorgun Uzun zaman oldu, böyle hissetmiyordum
Müzik
Yarabbi şikir Başûr ê Kurdîstanê heye go Xwedê neke tine bû ya , em hemû naha zû da dîn bibûn em dîn nebûna jî emê bê hêvî bûnê û ji kerba xaînan ji xwe ji dil diçûn . Li Zaxo ( Rojên şal û şepik ) Kurd carek dîsa nîşan da hê hêvîyên me geş e û daxaza dilê me yeke .
Kurdî
Rêça Me
Ji tenka dijmin em qet natirsin Kî ku tê kuştin em lê napirsin Armanca me bes kuştina dijmin Yan bên kuştin yan bên girtin Cegerxwîn
Reklam
Reklam