Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Benlik bir kitap değil. Olay yok. Olmak zorunda da değil, dediğim gibi bu benim sevdiğim tarz ve bu kitap benim tarzımda değil bu yüzden kötü diyemem. Betimlemeler, bireyin yaşadıkları, karakterlerin hayatları, bunları anlatırken kullandığı dil çok güzel ama benim isteklerimi karşılamadı. Yine de güzel bir kitap diyebilirim.