Eğer karşına hayatımı değiştirecek bir fırsat çıktıysa, o fırsatı kaçırmamak için ne yapman gerekiyorsa yapmaya hazır olmalısın. Dünya sana isteklerini vermez, sen onları alırsın.
Yaralarımla barışmak ve tatlı hayaller kurmayı becerek geleceğe bakmak, belki de derslerden gördüğüm en büyük fayda. Bir de kendime öfkelenip durmayı bırakmak tabii. Hayat zaten alabildiğini acımasızken, bari biz kendimizi kırbaçlamayalım, değil mi?
Geçmiş bazen de biten bir şey çünkü, evet. Neyi bir ömür yanınızda taşımak istediğiniz, kalbinizi kimlere emanet edeceğiniz tamamen size kalmış. Kendinize neyi reva gördüğünüz de öyle.