Hayat herhalde bir katakulli değildi.Ama neydi?Bu hayatın bir manası olmak icap ederdi.İnsan dünyaya sadece yemek,içmek,koynuna birini alıp yatmak için gelmiş olamazdı! Daha büyük ve insanca bir sebep lazımdı.
-Evet!diye karşılık verdi Julien kararlı bir sesle; yaşamımda beni en çok sevmiş olan varlığın bile beni unuttuğu bu şehirden bir daha hiç geri dönmemek üzere ayrılıyorum.