Sen bir ömür boyu hep başkalarını yaşadın, hep başkalarını... Kendini yaşamaya hiç zamanın olmadı. Bir an olsun kendini yaşayabilsen, o anda yaşadığın tüm ömrüne bedel olacaktı. Ama kendini hiç tanımadın, hiç de kendine fırsat vermedin. Zihnini saf edip, gönlüne yönelmedin. Zira gönül anı yaşar. O hiç biriktirmez.