Billurə

Billurə
@booktopia
Bana yine çok özlediğim Serenad besteni çalacaksın.
Eğer dostluğumuz zaman ve mekan gibi şeylere bağlıysa, sonunda zamanı ve mekanı yendiğimizde, kendi dostluğumuzu da yıkmış oluruz! Ama mekanı yendiğimizde, geriye yalnızca Burası kalır. Zamanı yendiğimizde, bize kalan yalnızca Şimdi'dir. Burayı ve Şimdiyi paylaşacağımıza göre, nasıl düşünemezsin sık- sık birlikte olacağımızı?
Reklam
Döyüş yeri çiçəklənir, Gülüstani-İrəm olur yavaş-yavaş. Bir də gördüm Xətaidi Bu qələmlə şeir yazır, Ürəklərə mehr yazır: "Qızılgül, baği-bostanım, nə dersən?! Fəda olsun sənə canım, nə dersən?!" Nə gözəldir, yarına Şah yalvarışı...
Sayfa 17 - yay,2015. Buynuz·Kitabı okudu
Aləm bütün qalmaqaldı, Kimlər getdi, kimlər qaldı. Dünya evi darısqaldı Daha mən də durum gedim, Günahımı, səvabımı, Qoltuğuma vurum gedim.
Sayfa 10·Kitabı okudu
Şiir
Matematikti her şey. Hatta sadece bir çıkarma işlemi. Nefretimi bu dünyadan çıkarınca geriye ne kaldığını bulabilsem, bitecekti bütün hikâye.
Reklam