"Aramızdaki temel fark ne,biliyor musun?
Sen insanlara baktığın zaman üniformalar,bayraklar ve din görüyorsun!"
"Peki,sen ne görüyorsun bakalım?"
"İnsan,sadece insan. Seven,acı çeken,acıkan,üşüyen,korkan bir insan."
"Korku cezadan çok daha beterdir,çünkü ceza bellidir,ağır da olsa,hafif de; hiçbir zaman belirsizliğin dehşeti kadar,o sonsuz gerilimin ürkünçlüğü kadar kötü değildir.! "