brcnnd

brcnnd
@brcnnnn
“Güneş, batınca yok olmaz. Sadece görünmez olur; bazı kalpler hâlâ onunla aydınlanır.”
Ben ömrüm boyunca bir köpek olarak yaşamıştım ama artık kesin kararım, bir kediye dönüşmekti.... - Artık hayatımda bir köpek olarak yaltaklanmalara, bağlanmalara, başkalarını kendime bağlama çabalarına, başımı okşatmaya, sevgi ve sıcaklık ihtiyacı içinde insanların bacaklarına sürünmeye, kuyruğumla birlikte tüylü kıçımı da sallayarak sevimli görünme gayretine hiç yer yoktu. Uzun zaman önce bırakmıştım bunları.Köpek olduğum yıllarda hepsini yapmıştım, hem de fazla fazla, ama bu beni felakete götürmüştü. - *Ölümün kıyısına gelmiştim.Ölümün kıyısı, ölümün kendisinden daha feci bir şeydir,bunu yaşayarak öğrendim... * - Bağlanmalar yüzünden aklımı kaçırmanın kıyısında dolaşmıştım uzun süre.İçime karanlık yerleşmişti...Bir türlü söküp atamadığım,kusamadığım, çıkaramadığım bir koyu karanlık... — . . . O dönemde yaşamayı unutmuştum sanki. Bunu birisinin hatırlatması gerekiyordu. "Nefes almam gerek!" diye düşünmesem nefes almayacaktım. . . Bütün bunlar bir köpek gibi bağlanmam, sevgi ve merhamet dilenmem yüzünden başıma gelmişti. İnsan denilen yaratıklara ilişkin düşüncelerimin yanlışlığı yüzünden. Dünyayı aydınlık ve sıcak, merhametli bir yer gibi düşünmem yüzünden. Bütün köpekler saftır zaten. . . . Oysa şimdi bir kediyim ben: Uzak, denetimli, soğukkanlı ve güçlü bir kedi. Eski Mısır'da, Beni Hassan'da yapılmış üç yüz bin kedi mumyasından biriyim: Onlar kadar soğuk, onlar kadar güçlü ve mağrur....
Sayfa 32 - BELKi TÜM SATIRLARI BİZİ ANLATIROKUMAK İSTEYENLERE...·Kitabı okuyacak
Edebiyat
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
“...insanları konuşarak tanıyamazsınız. Konuşmak canlı yaratıklar arasında en etkisiz iletişim aracı. Dil yalan söylüyor, olanları çarpıtıyor, insanlığın hiç bıkıp usanmadığı klişeleri tekrarlıyor. Bu yüzden , insanları dinlemek onları anlamak için yeterli değil.”
Edebiyat
“Allahın belası bir mutluluk gelsin dünyaya”
Edebiyat
“Yalnız başına uyuyup uyanıyorum. Yürüyüşe çıkıyorum. Yorulana dek çalışıyorum. Bütün kış boyunca kar altında kalmış çalı çırpının rüzgarla oyununu seyrediyorum. Her şey , üzerine düşünmeye başlayana kadar basitmiş gibi görünüyor. Neden aşk , ayrı kalınca çok daha derinden hissedilir?”
Edebiyat
“Kendimi oyalıyorum.Böylece zaman daha çabuk geçiyor.”
İnsan ve Duygular