Memleketimizin durumuna baktığınızda eksiklikleri, yanlışlıkları, genel anlamda geri kalmışlığı, bu yüce halkın kudretine yakışmayan yavaşlığı ve özensizliği mi görüyorsunuz? O hâlde ' Güneş çoktan doğdu! Çalışma vakti! Öğrenmeli, öğretmeliyiz! Omuz omuza çalışacak daha çok, daha çok insan bulmalıyız!'
Her gün gördüğümüz, varlığını varlığımızın parçası bellediğimiz birinin ebediyen çekip gittiğine zihnin ikna olması çok zaman alıyor... Sevdiğimiz gözlerdeki parlaklığın söndüğüne, çok tanıdık, kulağımıza çok hoş gelen bir sesin susabildiğine, bir daha asla duyulmayacağına da...
Zihnim 18 Haziran'da kaldı. Daha mesajı okumamışım ve sen sadece bir telefon uzağımdasın. Sesindeki neşe anılara saklanmamış henüz. Hayatı nasıl mutluysan öyle yaşıyorsun hâlâ. Ve soruyorsun her zamanki gibi seni sevip sevmediğimi. Seni çok seviyorum arkadaşım. Bende bıraktığın izle devam ediyorum hayata. Yaşadığım sürece de o iz bende kalacak. Dilara<3
Senin hakkında yanlış bir karar aldıklarını mı düşünüyorsun? Fakat bu kararı alanların, buna mecbur olduklarını düşünmeye çalış! Ne kendini, ne de başkasını itham etme. Hem üzülmek ni çin? Bir iş ve bir inşa mı istiyorsun? Aslında içimizde yıkacak ve yeniden inşa edilecek o kadar çok şey var ki?
Senin huzursuzluğun başkalarıyla değil, kendi kendinle bağdaşamadığın içindir.
Senden alınan şeylere karşı senden alınamayacak olanları koysana! Bu, senin iradendir. İradenin hürriyetine ise, Jüpiter bile müdahale edemez. İşte asıl hürriyet budur.
Epiktetos