Bu ânın ve buranın ötesinde bir şeyler olduğuna dair ümit. İşte kitaplar -en iyi kitaplar- bizim için böyledir: bir
cankurtaran, inanmamız için bir sebep, daha özgürce nefes almak için bir yoldur.
Okuduğum 3. Nermin Yıldırım kitabı oldu Dokunmadan, yine sevdim ve yine buruk bir tat bıraktı içimde. İnsanı, toplumu ve o toplum içerisinde savrulan bizi o kadar iyi anlatıyor ki Nermin Yıldırım, her karakteri her duygusu çok tanıdık geliyor bana. Bu kitabında da hayata, yanlışa, doğruya dokunmadan yaşayan bir karakteri anlatmış bize. Bu durumun bizde açtığı yaraları, kırgınlıkları o kadar güzel anlatmış ki... Adalet'in sancısını ta derinden hissettim, anladım mesela. Karakteri hissetmeyi her özlediğimde Nermin Yıldırım romanlarına sarılabileceğimi bilmek ne güzel!
DokunmadanNermin Yıldırım · Hep Kitap · 201711,6bin okunma