Bersu

Bersu
@brsvrl
“Düşlediğim için, ben deli değilim, düşlediğim için, ben ben değilim…”
Kitap Alıntısı
Reklam
Sorun … hayatımızı kuşbakışı göremememiz.
İçimizde olanın ancak küçük bir kısmını yaşayabiliyorsak - gerisine ne oluyor?
…çünkü insanın bir tane hayatı vardır, bir tek hayatı. Ama senin için bu hayat neredeyse bitmiştir, o hayatı yaşarken kendine hiç dikkat etmedin, başkalarının mutluluğunu kendi mutluluğun saydın… oysa kendi ruhlarındaki hareketleri dikkatle izlemeyenler mutlaka mutsuz olurlar.
Kitap Alıntısı
Dışarısı bir kanunsuzluk okyanusundan başka bir şey olmasa dahi ölünceye kadar oraya dalmanın ve yüzmenin çok daha iyi olacağını düşündüm.
Kitap Alıntısı
Reklam