Gerçekten sevdiğim pek az insan var; hele saygı duyduğum daha az insan var. Dünyayı tanıdıkça hoşnutsuzluğum daha da artıyor; her geçen gün insan karakterinin tutarsızlığına ve akıllı, duygulu görünenlere bile güvenilmeyeceğine olan inancım güçleniyor
Gurur ve gösteriş farklı şeyler ,ama sık sık aynı anlamda kullanıyorlar . İnsan gösteriş düşkünü olmadan gururlu olabilir .Gurur daha çok kendimizle ilgili görüşümüze bağlıdır gösteriş ise bizim hakkımızda başkalarını düşündürtmek isteğimize.