" Ona göre insan ruhunun en az tahammül edebildiği şey - belki daha ötesi olmadığı ve kendimize mühlet vermeden yaşamaya mecbur olduğumuz için olacak - saadettir.
Istırabın içinden geçeriz tıpkı çalılık ,taşlık bir yolda yürür ,bir bataklıktan kurtulmaya çalışır gibi ondan sıyrılmaya çalışırız . Fakat saadeti bir yük gibi taşırız ve bir gün farkında olmadan yolun bir ucunda ,bir köşeye bırakıveririz.