Halit, sen küçükken ensenden öpmüş olmalılar ?
Neden Öğretmen ?
Çünkü , her söylediğin yalan .
Her söylediğim değil ,Öğretmen.
Niçin bu kadar yalan konuşuyorsun ?
Yalana inanmak daha kolaydır da onun için Öğretmen..
Uzak nedir ?
Kendinin bile ücrasında yaşayan benim için
Gidelecek yer ne kadar uzak olabilir ?
Başım açık,saçlarımı ikiye ortadan ayırdım
Kimin ülkesinden geçsem
Şakaklarımda dövmeler beni ele verecek
Cesur ve onurlu diyecekler
Halbuki suskun ve kederliyim..