suna.

suna.
@bsunaa
infj/23☆
"Sık sık düşünüyorum da," dedi, "insanın sevdiklerinden ayrılması kadar kötü bir şey yok. Sevdikleri yanında olmayınca insan pek garip kalıyor."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
+Biliyor musun Olric? -Neyi efendimiz? +Onunla ne zaman lades oynasak hep o kazandı. -Neden efendimiz? +Kalbimdeyken nasıl aklımda derdim.
Edebiyat

suna.

, bir kitap okudu
Puan vermedi·68 syf.·
1 saatte okudu
·
2021 18. kitabı
Tess Gerritsen
6.8/10 · 753 okunma
Look at us We're livin' a drama Goin' round and round Don’t let go of me
Müzik