Hayatıma kalıcı olarak birilerini alırken yahut çıkarırken uygulamaya başladığım bir yöntem geliştirdim son zamanlarda; kendimi bu dünya da hatırladığım ilk anı getiriyorum gözümün önüne, küçücük bir kız çocuğu karşımda beliriyor, onu alıyorum kucağıma yüzümü dönüyorum o kişiye diyorum ki içimden “Ben küçük Melike’yi bu adama veya kadına emanet edebilir miyim? Hasta olunca ilgilenirler mi onunla, saygısızlık yaparlar mı? Melike bazen yorulduğunu dile getirdiğinde seni anlıyorum demek yerine bende yorgunum derler mi? Korurlar mı onu kötü insanlardan, koltukta uyuya kalınca üzerine pike örterler mi? Karnın doydu mu diye sorarlar mı, yaralandığı zaman sararlar mı? Bu adam veya kadın Melike’nin gözünde yaş olurlar mı, refahta sırt çevirirler mi, darlıkta paylaşırlar mı? Onun kanatlarını kırarlar mı uçmaya çalışırken yoksa beraberce yol alırlar mı?” biliyorum ki Melike bu ruhla gider karşısında ki dostuna, akrabasına, eşine, arkadaşına. Emanet edemiyorsam eğer onu o insana daha sıkı sarılır devam ederim yoluma…
“Sen kim bilir rüzgârlı eteklerinle kim bilir Hangi iklimdesin Ben sensiz bu sessizlikle Deliler gibiyim” Cahit Zarifoğlu
Şiir
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yarım Kalan Bir Gökyüzü Özgürlük dedikleri şey rüzgâr gibi değilmiş aslında öyle anlatıldığı gibi değil yani daha çok pencerenin kenarında unutulmuş toz. Bir de anahtar var avuç içinde ısınan eski, paslı biraz. Ne gidiyorsun tam ne kalabiliyorsun öyle sessizce. Bunu kim söylemişti hatırlamıyorum zaman diye bir şey yokmuş gibi davrananlar mı? Bazı geceler uzuyor da uzuyor insanın içi gibi bazı sabahlar da hiç yaşanmamış gibi boş. Uzak mavi falan… ona da artık inanmıyorum pek. Asıl mesele kapının eşiği galiba içerdeki o sızıyla yüz yüze kalınca başlıyor her şey.
Edebiyat
BEN BU ŞİİRİ SANA YAZDIM
Bir mide dolusu yalnızlık ve buz gibi bir sessizlik Ben bu şiiri kusarak yazdım kimseler temizleyemez Sabaha karşı ağladım ama hiç sesim çıkmadı Ben bu şiiri susarak yazdım dudaklarım kupkuru Ben bu şiiri sana yazdım sızayım diye rüyalarına... Ali Lidar
Bitti
Onca düşünce, onca stres, onca telaş, onca yorgunluk ve daha bir çok şey bitti. Bu yıl yeri geldiğinde o kadar düşündüğüm ama bir o kadar da mutlu olduğum bir eğitim yılı oldu ki bazı yüreği güzel insanlar çok yardımcı oldular bunun kendi emeğimle olduğunu söyleseler bile. İnşallah seneye de her şey çok güzel olur. Her şey kaldığı yerden devam eder. Ama insanlar şunu bilsin seneye ki ben bu ben olmayacağım...
Duygu ve Düşünce
Giydiğim kıyafete, ışığa, güneşe göre değişen göz rengim olabilir ama o gözlerin gördüğü erkek hiç değişmiyor. Her renkte sadece onu arıyor. Özlediğini biliyorum. Ben de seni özledim. Sarılmak istediğini de biliyorum. Ben de sana sarılmak istiyorum. Şu aralar bir sürpriz peşindesin bunu da biliyorum. Hatta bir tahminim var. Yüksek ihtimalle doğru. Yaptığımız herşeyin bir açıklaması var bunu biliyorum. Her şeyi konuşarak aşacağız. Sadece yanında olduğumu bil. Sana çok şaşıracağın itiraflarda da bulunacağım zamanla. Yeter ki, sen de rahatla. Şu anda yanında olamasam da ruhumun seninle olduğunu bil. Cesaretinin neyden dolayı kırıldığını biliyorum. Herşeyi biliyorum. Ama sen Türkçüsün oğlum korkma. Seni her şeye rağmen hiç unutmadım. Ve biliyor musun şu anda canım çok çay çekiyor içinde kaçak çay da olsa fena olmaz. Benim yerime demle ve birlikte içtiğimizi hayal et sonra çok içten bir dua et olur mu balkonda. Sonra bir bakmışsın ben gelip ee bana yok mu demişim :) Sana aramızda sorun olan şeylerin açıklamasını yapacağım. Karşılıklı isteklerimizi ifade edip orta yolu bulacağız. Evimin direği çocuklarımın babası hadi biraz rahatla. 30 Haziran'da Çilek Dolunayı varmış hiç öyle hatırlatayım dedim. :)) Bizim buluşma ayımızdan 1,5 ay önceki dolunay :) Bu 1,5 ayda bol spor, bakım, yeni kıyafetler... Zihni rahatlatma ve kavuşma. 🤭☺️🐺❤️‍🔥 Ben arada Marksist kitaplar okuyup yine kendimi sinirküpü yaparım durduk yere ama arada tarih de okuyacağım. Sen herşeyimi görüyorsun zaten senden bir şey saklamam hoşuna gitmiyor. Biliyorum 🤭 Gözüm üzerinde diyorsun. Okuduğum kitapları gizleyince sinir oldun dimi 😏 Uç solcu alıntı atmasın ama ne okuduğunu bileyim istiyorsun. Öyle kitapları ne kadar sıklıkla okuduğumu merak ediyorsun. Üst üste öyle şeyler okumamdan da hoşlanmadığını