Kuşlar uçuyor, özgürce.
Biz yaşıyor muyuz?
Kırık bir kalp ile yaşanır mı?
Tamirci onarır mı kalbimi?
Rüzgar dans ediyor gökyüzünde, özgürce.
Biz yaşıyor muyuz?
Evin içine kapandım, parasızlıktan...
Parasız da yaşanır mı?
Biz de yaşar mıyız kuşlar gibi özgürce?
"Kiramı ödeyeyim de gerisi önemli değil. Eti unuttum tabi. Kahveye koymak için süt de alamıyorum. Ama her gün en az bir öğün yemek yiyorum. Hatta bazı günler iki öğün bile yediğim oluyor."