Bu kitapta ebeveyn sevgisi görmemiş bir çocuğun zaman içinde hayata tutunması için gerek çocukluğunda gerek ergenliğinde gerekse olgunluk döneminde en ufak sevgi karşılığına sorgusuz kapılışını okudum. Sevgisiz büyüyen bir çocuğun hikayesi bana göre.
Günahın başlangıcını okudum.
Yazar o kadar güzel ifade etmiş ki günahı işleyen biriyle bile empati kurma durumuna geliyorsunuz anlamaya çalışıyorsunuz.
Kendinizle yüzleşiyorsunuz varoluş sebebinizi sorguluyorsunuz. Ailenizden tutun herkesi sorgulamaya başlıyorsunuz.
Uzun bir yolculuk okurken sizde o yolculuğun içinde sürekleniyorsunuz sizde kararlar veriyorsunuz.
Okunulması gereken kitaplardan bir tanesi kesinlikle.
John Steinbeck