Leyla ile Mecnun hayranı biri olarak heyecanla beklemiştim bu kitabı. Ama beni hayalkırıklığına uğrattığını itiraf etmeliyim.
Her şeyden önce dili, sonrasında diyaloglarda yaşanan karışıklıklar, anlatımdaki ufak tefek hatalar gözüme çarptı. En çok da mutlu bir son bekleyen hayranlarını gene yarım bıraktı, keşke böyle olmasaydı.
Açıkçası, verdiğim paranın ve kendisine dair umutlarımın karşılığını vermedi.
Çöldeki vaha kadar hayran bırakacak bir kitap. Tekrar okuyacağım ancak o zaman daha güzel bir inceleme yazacağımı umuyorum. Çünkü bu efsane birkaç cümleden çok daha fazlası...
Gerçekten harikaydı. Ama eğer benim gibi karakterleri fazla benimserseniz, sonuna doğru çok ağlayabilirsiniz. Yine de okuduğunuza değecektir.
Okuyacağınız kitap her şeyden önce samimi bir aşk hikayesini anlatıyor. Herkesin kendinden bir şeyler bulabileceğini umuyorum.
Keyifli okumalar...