İnsan bir kadını ne kadar çok severse sevsin, ne kadar güvenirse güvensin, gene de az çok kıskançtır. Aşık olmuşsanız, gerçekten aşık olmuşsanız, tüm benliğinizle kendisinde yaşamak istediğiniz varlığı dünyadan ayırmak gereksinimini herhalde duymuşsunuzdur. Çevresindeki şeylere ne kadar ilgisiz olursa olsun, sevilen kadın erkeklerin ve nesnelerin yakınlığında kokusundan ve birliğinden bir şeyler yitiriyormuş gibi gelir insana.