Benim en beğendiğim Stefan Zweig kitabı diyebilirim.Zaten yazarın dili çok akıcı.Bir günde bitecek çerezlik bir kitaptı.Stefan Zweig bu kitabı 23 yaşındayken yayınlamış. Kitapta Yahudi bir genç kızla yaşlı bir Hristiyan ressamın ilişkisi anlatılıyor. Genç kızın kızlıktan kadınlığa geçişi ve içindeki ruhsal durum çok iyi verilmiş.
Aşk kitabı okuyanların beğeneceğini düşünüyorum. Dili başta bana ağır gelmişti ama sonradan alıştım.Kitabın ortasında olaylar hızlanmaya başlıyor ve nasıl okuduğunuzu bilmiyorsunuz. sonu beni çok etkiledi gözyaşlarımı tutamadım.