Büşra

Büşra
@busra_ay
Yavaş yavaş dünyayı olduğu gibi görmeyi öğreniyordum.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"İnsanın evi karnının doyduğu, ve kalbinin olduğu yerdedir."
İnsanların bu kadar hesaplı yaşaması beni hayal kırıklığına uğratmış ve üzmüştü.
"İnsan dünyaya sadece yemek, içmek, koynuna birini alıp yatmak için gelmiş olamazdı. Daha büyük ve insanca bir sebep lazımdı."
Yaşamın anlamsızlığının bile kendi suçum olduğunu kabullenmek üzereydim.