Büşra

Büşra

, bir kitap okudu
Puan vermedi·74 syf.·
2022 12. kitabı
Franz Kafka
7.8/10 · 268bin okunma
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!

Büşra

, bir kitap okudu
9/10
·188 syf.·
5 günde okudu
·
2022 6. kitabı
Laetitia Colombani
8.5/10 · 17,7bin okunma
Olamaz Diye Bir Şey Yok
10/10
·216 syf.··
Beğendi
·
2022 1. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 01 Ocak 2022 15:50
Ataman Özbay'ı 2021 yılının son aylarında bir Kariyer günlerindeki etkinlikte dinleme şansını elde ettim ve kitabını edindim. Fakat hayatımda ilk defa bir kitabı çantama koyarken mutlu değil endişeliydim çünkü Özbay, kitabı alıp da okumayacak onlara sert bir şekilde isyan etmişti ve bir nevi bela okumuştu. Aslında alt neden olarak okumayacaksınız okuyanların hakkını girmeyin gibi bir neden yatıyordu ve çok da haklıydı. O gün konferanstan çıkar çıkmak kitabı okumaya başladım ve nelerle mi karşılaştım ve karşılaşacaksınız hemen anlatayım. Öncelikle kitap Özbay'ın İzmit'te ki çocukluk anılarından başlıyor ama ne çocukluk... Her sayfayı okuduğumda anneannemin her çay saatinde anlatırken ki hissettiğim his gibiydi. Bütün sayfalar Özbay'ın ailesinin sevgisinin kokusu sinmiş gibiydi ve bu bana da tesir etti sanırım o sayfalardan sonra birden aileme gülümsediğimi ve bugün nasılsınız dediğimi hatırlıyorum. Kitap aslında bir otobiyografi kitabı ama kendisini yüz yüze dinlediğimden herhalde kitabı okurken bana bizzat kulağıma anlatıyormuş gibi bir his elde ettim. Birçok kişisel kitapta da gördüğüm ve Youtube videolarında karşılaştığım ' Sevin, insan sevin ve karşılıksız iyilik yapın' cümlesinin bir insan hayatını nasıl değiştirdiğini ve başarıya ulaştırdığını bu kitap ile anlamış oldum. Beklememeyi, sürekli hareket halinde olmayı, gençliğin ve sağlığın kıymetini bilmeyi, piyasa bilgisinin olması gerektiğini ve belki de en önemlisi neyi, kimi seviyorsanız ya da nerede ya da neyde çalışıyorsunuz, kimle ya da kimlerle yaşıyorsanız ne yaparsanız yapın , bir beyaz eşya firmasının reklamında da kullandığı slogan gibi 'AŞK İLE YAPIN'. Ve bu kitabı alıp okuyacak olan kişi , 40 yaşın altında isen ve şimdiden çok terledi isen şanslısın yolun açık olsun diyerek cümlemi noktalayayım ne
Kişisel Gelişim
Ve Hayata YuvarlandımAtaman Özbay · Elma Yayınevi · 2014248 okunma