Benim için çok anlam ifade eden ve çok özel olan bir kitap.
Aynı yerde yaşayan iki yetişkinin birbiriyle olan karmaşık ilişkisini anlatıyor. Birbirinden kopamayan, ne beraber olmayı ne ayrı kalmayı becerebilen iki insanın hikayesi. ''Normal İnsanlar''ın hayatını bu kadar ustalıkla anlatmak çok zor ama yazar zor olanı başarmış. Sıradan bir durumu öylesine anlatmış ki olaylara tanık oluyormuş gibi hissediyorsunuz, yer yer karakterlere söylenirken müdahale etmeye çalışırken buluyorsunuz kendinizi. O kadar gerçek bir hikaye.
Connel ve Marianne tanıdığım bildiğim iki insan gibi. Onların hikayesini okumak ve izlemek (mini dizisi de var bu hikayenin) insanın içini burkuyor ve elinden hiçbir şey gelmiyor.
Bu kitabın bende bıraktığı hisler iç burukluğu, hüzün, çarpıcılık.
Farklı bir şey okumak istiyorsanız durmayın.