Fazla düşünmemeye çalışıyorsun özellikle çelişkiler, paradokslar, dilemmalar falan üzerine düşünmüyorsun. Onlar üzerine düşünmeyi başkalarını bırakıyorsun. Aslına bakarsanız, o kadar da korkunç değil, insanların büyük çoğunluğu, zaten herhangi bir hastalığı olmadığı halde, tam da bu şekilde yaşıyor.