Yahya b. Muaz şöyle demiştir:
“Kim Allah’a hizmet etmekten dolayı mutlu olursa, her şey de ona hizmet etmekten dolayı mutlu olur. Kimin Allah ile içi ferahlarsa, ona bakan herkesin de içi ferahlar. “
De ki: “ Bizim başımıza ancak, Allah’ın bizim için izin verdiği şeyler gelir. O bizim yardımcımızdır. Öyleyse müminler, yalnız Allah’a güvensinler.”
(Tevbe/51)