Büşşş

Büşşş
@bussinyoo
Dünyadan uzaklaşmak için okuyan biriyim. Bir yanımda kanunlarım diğer yanımda kitaplarım..
Bazen herkes için daha iyi olacağına kendimizi inandırarak yaptığımız şeyler vardır. Kendimize bunun yapılması gereken doğru şey olduğunu, fedakarca bir davranış olduğunu söyleriz. Bu, gerçeği itiraf etmekten çok daha kolaydır.
Sayfa 251·Kitabı okudu
Edebiyat
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bana sorarsanız, aşk en fazla bir gökkuşağı kadar kalıcıdır; gözünüzün önündeyken güzeldir ve gözünüzü bir kez kırpınca bir bakarsınız yok olmuş.
Sayfa 93·Kitabı okudu
Alıntı
Ben de onu kaybetme düşüncesine dayanamam
Sayfa 70·Kitabı okudu
1000Kitap
Annemin adımlarını takip etmek, en güvenli çıkış yoluydu.
Sayfa 69·Kitabı okudu
Edebiyat
Sizin de bildiğiniz gibi utanç beş parmaklıdır.
Sayfa 67·Kitabı okudu
Alıntı