Dünün Z raporunu bugün vermek zorunda kalıyorum, bunun için cüzi bir temerrüt faizi ödemek zorundayım, farkındayım çok hukuki bir dil oldu, mesleki deformasyon diyelim. Üniversite hayatımın yeni devresine göz açıp kapayıncaya dek geçecek bir zaman kalmışken, çok çabuk alıştığım ev hayatında erteleye erteleye bu noktaya gelen tamirat işlerinde, tek bir valizle evden kaçmış bir özgür ruh göründüğümün farkındayım, ama hallettik. Konfor alanı ne de bağımlılık yapıcı bir alanmış, çıkmak zor oluyor haliyle. Z raporunun vazgeçilmez parçası olarak genç kategorisine yaşı itibariyle giren güzel oğlumun, her an her yerde olabileceğine dair bir data da ekledim , belki de sayılı gün olsa da veda etmek zorunda kalmanın en zor geçeceği ailemizin en tatlı ferdi kendisi. Vazgeçilmez olarak eklemek istediğim bir unsur daha var ki: Stitch. Şu an bir obje olarak yanımda olmasa da çocukluğumda her gün tekrar tekrar izlediğim "Buz Devri" animasyonunun benim için en güzel en matrak parçası Sid'ten de bahsetmeden geçmek istemiyorum. Çocukluğumun çok güzel parçaları olup da yaşımın ilerlemesine meydan okuyarak aynı neşeyi bana sağladığınız için teşekkür ederim. Son olarak kitaplığımın en sevdiğim rafını bırakıyorum, sevgiyle, kitaplarla kalınız efenim 🥰