İncelemesi kitap bitince gelecek ama yazmasam duramazdım
Andy Weir ile Marslı kitabını okurken tanışmıştım. O kitabında da çok gülmüştüm ama Kurtuluş Projesi bambaşka. Tam bir buz devri Sid, "Kahretsin boka bastık!" (onun sesiyle okuyun lütfen) kitabı. buyilneokuyoruz arkadaşlarımın önerisiyle başladığım bu kitap şimdiden favorilerim arasına girdi bile. 🥰 İthaki çeviri konusunda çok iyi bir iş çıkarmış. Orijinalini de en kısa sürede okumayı düşünüyorum ☺️ sevim ince özel Kitaparasimanzara iyi ki 🚀
1000Kitap
Beynimin içinde (buz devri) Sid yaşıyor
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Çünkü sevdam hasta, dünya yasta..” |Sid , Buz Devri 🧊🫠
Kış aylarinın Vazgeçilmezi Buz Devri Serisi:)
" Çocuğumuzzz delikanlı oldu "(sid )😂😂 Yıllar sonra tekrar izleyince duygulandım bazı yerlerinde .Çok tuhaf ...
Z Raporu (9.9.2024)
Dünün Z raporunu bugün vermek zorunda kalıyorum, bunun için cüzi bir temerrüt faizi ödemek zorundayım, farkındayım çok hukuki bir dil oldu, mesleki deformasyon diyelim. Üniversite hayatımın yeni devresine göz açıp kapayıncaya dek geçecek bir zaman kalmışken, çok çabuk alıştığım ev hayatında erteleye erteleye bu noktaya gelen tamirat işlerinde, tek bir valizle evden kaçmış bir özgür ruh göründüğümün farkındayım, ama hallettik. Konfor alanı ne de bağımlılık yapıcı bir alanmış, çıkmak zor oluyor haliyle. Z raporunun vazgeçilmez parçası olarak genç kategorisine yaşı itibariyle giren güzel oğlumun, her an her yerde olabileceğine dair bir data da ekledim , belki de sayılı gün olsa da veda etmek zorunda kalmanın en zor geçeceği ailemizin en tatlı ferdi kendisi. Vazgeçilmez olarak eklemek istediğim bir unsur daha var ki: Stitch. Şu an bir obje olarak yanımda olmasa da çocukluğumda her gün tekrar tekrar izlediğim "Buz Devri" animasyonunun benim için en güzel en matrak parçası Sid'ten de bahsetmeden geçmek istemiyorum. Çocukluğumun çok güzel parçaları olup da yaşımın ilerlemesine meydan okuyarak aynı neşeyi bana sağladığınız için teşekkür ederim. Son olarak kitaplığımın en sevdiğim rafını bırakıyorum, sevgiyle, kitaplarla kalınız efenim 🥰