“Keşke aşık olabilseydim.” dedi, sesinde derin bi’ acıyla.
“Ama tutkuyu yitirmiş, arzuyu unutmuş gibiyim. Kendime fazla dönüğüm. Kendi kişiliğim benim için bir yük haline geldi. Kaçmak, uzaklara gitmek, unutmak istiyorum.”
Ortaokulda bu kitap üzerinden bir sınava tâbi tutulmuştum. Tabii o zamanki okuyuş amacım tamamen “Bir an önce okuyayım da bitsin.” cinsindendi. Fakat yıllar sonra geriye dönüp defalarca okuduğum, esasında içerisinde barındırdığı birkaç cümleyi hayat mottom haline getirdiğim bir kitap haline büründü. Yazarın diğer eserlerini de okumayı heyecanla bekliyorum.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖