Siz sevemezsiniz adaşım! Siz şehirde yaşayanlar ve köyde yaşayanlar; siz birisine itaat eden ve birisine emredenler; siz birisinden korkan ve birisini tehdit edenler... Siz sevemezsiniz. Sevmeyi yalnız bizler biliriz... Bizler...
Genel olarak eşinden ayrılan babasıyla sorun yaşamış adamların hikayelerinin etrafında toplanmıştı kitap ama yine de her bir hikayede farklı, ince, hassas bir dokunuş vardı. Aynı konular etrafında farklı hikayelerle çıkmış karşımıza Yekta kopan. Bugüne kadar okuduğum ikinci Yekta Kopan kitabıydı bu ve bunu da beğendiğime göre bu da demek oluyor ki Yekta Kopan okumaya devam edeceğim :)
Bugüne kadar milyonlarca insan pes etti:öfkelenmiyorlar, ağlamıyorlar, hiçbir şey yapmıyorlar. Yalnızca zamanın geçmesini bekliyorlar. Tepki gösterme becerilerini yitirmiş onlar. Sense üzgünsün, bu da senin ruhunun hala canlı olduğunu kanıtlar.