Câbir

Câbir
@cabircngr
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Yokluğun, Cehennemin öbür adıdır Üşüyorum, kapama gözlerini...
İyi ki Doğdun
İyiki doğmuş🍂

berceste

@tgcm_
·
"Pişman değilim. Bir daha dünyaya gelsem aynı hayatı, daha bir ustaca ve korkusuz yaşarım. Ama bu sefer seni tanımakta gecikmem..."
Edebiyat
Hayatımızda her şey sembollerden oluşuyor. Yaptığımız her şey aslında hakında biraz bir şeyler söyleyebileceğimiz bir kalıba göre işliyor. Güçlüler kendi kalıplarına göre hareket edip diğer insanları kontrolleri altına aldıkça, zayıflar da önceden çizilmiş bir yolu izliyorlar. Zayıflar, şanssızlar ve aptallar.
Sayfa 161·Kitabı okudu
Alıntı
Eğer gerçekten birbirimize o müthiş hidrojen ve nötron bombalarını atacak kadar acımasız ve kötü davranıyorsak o zaman uzaya gidip başka ırklara da korkunç şeyler yapmaya başlamadan önce kendimizi yeryüzünden silsek iyi olur.
Sayfa 154·Kitabı okudu
Alıntı