Ben çocukken okudum çok sevdim tekrar tekrar okuyorum dünyadaki bütün insanlar şu an da yaşlı değil yada genç ama hepimiz çocukluk evresini geçtik işte hepimizin içindeki o çocuk mükemmel bi kitap bence okullarda çocuklar bu kitabı okumak zorunda olsun bütün öğretmenler okusun anneler babalar lütfen okuyun gerçekten çok iyi
Muhteşem bi kitap Tostoyu dirilten öldürmeyen kitap Harika şiddetle tavsiye hayat ile ilgili o kadar derin deneyimler veriyoki tekrar tekrar okumalı herkesin baş ucu kitabı olabilir
Bildiğiniz aşk hikayelerine hiç benzemez. İlk çıktığında herkes deli gibi okudu kitap okumak istiyorum ama sıkılıyorum diyenler muhakkak okumalı İnan'ın kitap okumanın hazzını yaşıycaksınız HEPİMİZ TaM olarak İsa'nın kalbindeyiz.
Çok şey öğreti Dan Brown boş yavan bi
Hikaye Yok saçma sapan aşklar yok derin düşünce sanatı var bu kitapta insanın gözünü açıyo adeta ve şaşırtıyor ayrıca bi kısmı İstanbul'da geçiyor mutlaka okuyun çünkü
Gerçekten bilgilendiriyor
Yazarı çok seviyorum bütün kitapları Harika elek aldığı konular o kadar değerli ki bu kitap insanın bi takım düşüncelere itiyor çok düşündürüyor ve çok şaşırtıyor geçmiş ilginçti taki geleceği Görene kadar bu kitap gelecekle ilgili inanılmaz bilgiler sunuyor fütüristik bi kitap ütopik hiç değil Dan Brown bütün kitapları gibi bu da bi harikaydı