📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Görmek
işitmek
duymak
düşünmek
ve konuşmak
koşmak alabildiğine
başı dolu
başı boş
koş-
-mak…
Hehehey TARANTA - BABU
hehehey
yaşamak ne güzel şey
anasını sattığımın
yaşamak ne güzel şey..
Biricik sevdigim, Sen, yalvaryorum sana
Yüreğimin düştüğü uçurumun dibinden,
Bu dört yanı çepçevre kurşun kaplı bir evren,
Korku ve küfür yüzer gecesinde yan yana;
Yukarda altı ay soguk bir güneş dolanan,
Öteki altı ay da gecenin yer tuttuğu,
Kutup toprağından daha çıplak bir ülke bu;
Ne orman var ne dere, ne yeşillik ne hayvan!
O buzdan güneşin acımasızlığını geçen
Bir dehşet olamaz şu yeryüzünde gerçekten
Ve bu sonsuz geceyi, eski Kaos'a benzer;
Yazgısını kıskanır oldum şimdi en beter
Hayvanların, bomboş bir uykuya dalabilen,
Ne yavaş çözülüyor zaman yumağı, bilsen!
(1851)
Şiirler yazdım, kitaplar okudum
Elime bir bardak aldım, onu yeniden oydum
Derinlerde kaldım böyle bir zaman
Kim bulmuş ki yerini, kim ne anlamış sanki mutluluktan
Ey yağmur sonraları, loş bahçeler, akşam sefaları
Söyleşin benimle biraz bir kere gelmiş bulundum.