Canismet

Canismet
@canismet
Eskişehir
2 okur puanı
Ağustos 2015 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
“İnsanlar okunmamış birer kitaptır. En basitleri hakkındaki hükmü bile tamamının okunmasına bırakmalı. Biraz derince olanların ise, iyice okunduktan sonra üzerinde az veya çok düşünmek lâzım.”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Anası tek başına söyledi: "Ölüm o kadar güç değildir. Unutulmak yamandır." Babası fısıldadı: "Asıl ölüm unutulmaktır." Amcası ilave etti: "Unutmak da ölmektir. İsa Beğ devam etti: "Hayat birkaç hatıradır." Bala Hatun bitirdi: "Hayat ölümün başlangıcıdır." Çakır farkına varmaksızın elindeki Kur'an'ı açmıştı. O zaman beş hayalet birden tekrarladı: "İnsan anıldıkça yaşıyor demektir."
Sayfa 43 - Ötüken Yayınları·Kitabı okudu
Gönül, kader adında Bir tuzağa atılmış. Gönül birçok duygudan Ve oddan yaratılmış Yasa neymiş anlamaz; Tasa çeker, inlemez, Gönül ferman dinlemez, Çünkü aşka satılmış. Gönül için acı ne? Her söz gider gücüne. Gönüllerin içine Biraz ağu katılmış...
Sayfa 174·Kitabı okudu
Psikoloji
"Bana insanlardan mı bahsediyorsun?" demişti. "İnsanlar mazide ve tarihin yaprakları arasında kaldılar. Bu gördüklerin birer karikatürden başka bir şey değildir."
"En sonra ölüm kızı onun eline bir sağrak sundu. Kür Şad bu acı sağrağı gözünü kırpmadan içti. Atının yelesine kapandı. Başını dayadı. Sağ elinde kılıç hâlâ sımsıkı duruyor, sol eli sarkıyordu. Kür Şad ölmüş, fakat attan düşmemişti. Ölmüş, fakat yenilmemişti..."
Edebiyat