Arka kapakta dediği gibi, saatte 300km hızla akan bir roman. Çok fazla karakter var. Bazen bu kimdi diye hatırlamaya çalışırken bulduğum oldu kendimi. Farklı bir tarz ama sürükleyici. Dini sözlerde aralara serpiştirilmiş. Yer yer gülümsetip, hayatı başkalarının gözünden tartmamızı sağlayan bir roman.
Yine de centilmenliği dürüstlüğe tercih ederim. Dürüstlük çoğunlukla kibre varır. Centilmenler, kindarlığın ve fevriliğin intikamla bağdaşmadığını bilirler. Hayatta başarılı olmanın 2 yolu olduğu söyleniyor: 1-Şanslı olmak; 2-Hile yapmak. Bende dayanıklı olmayı tercih ederim. Çünkü dayanıklılık kadar kışkırtıcı hiç birşey yoktur.