Yazarın bu kitabınıda zevkle ve bir solukta okudum. Hayatını değiştirmek isteyen bir adam herseyi bırakıp yola çıkıyor ve 3 farklı kişi ile yolu kesişiyor. Hayatına yön verecek bir süreç içine giriyor. Kısaca hayatını baştan yaratıyor. Sizde kendinizi bir dönemeçte hissediyorsanız, bu kitabı mutlaka okuyun. Hayatınıza rehber olacak nitelikte bir kitap.
Serviste işe gidip gelirken elimden bırakamadığım bir kitaptı. Okurken kendinizi dünyaya faydalı bir şeyler yapmış olmaya adıyorsunuz. Bitirmeden bırakmadığınız bir kitap. "Yaşamınızda en çok görmek istediğiniz değişikliğin bizzat kendisi olun" diyor. Daha bunun gibi bir çok güzel öğütler ve sözlerle dolu.