Kitabın adından da anlayacağınız gibi 16 farklı kadının 16 farklı şehirde yaşayıp, hepsinin dertlerinin bize çok yakın gelmesi. Hep bildiğimiz hikayeleri o kadar akıcı, o kadar samimi o kadar keyifli anlatmış ki, sıkılmadan okuyorsunuz kitabı. Bu kadar ayrı karakterin kitabın sonunda birleşmeside enteresan olmuş. İyi okumalar.