sefa çebişli

Allah iyi geldi hep🫶
Din
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kırkını geçmiş insanların tecrübelerine sahip olduğuma inanıyorum.
Edebiyat
Her zerre ki, açlıkla gelir sofrasına; Varlık ki ne var ulaşır tablasına. Rızklar ebedi, oysa ki, kul kavgadadır, Sanmam ki azaltmak, yakışır mevlâ'sına!
Din
Kalmam, kucağından öte ağlattı beni, Ağlar dururum. Yokki gören kimse beni! Canımda ve gönlümde durursun yine sen, Allah'ı seversen, unutup gitme beni
Şiir
Mevlâ'm! Edenim tövbeyi, gecmiş günaha! Âşık telef olmuş, suçu afsız mı daha? Pişmanlığımız bol, keremin verse cefâ, Affet beni, affet beni! Ey şah-ı Hudâ!
Din