iyileştirme yöntemiyle ahlakın yerini kontrole bırakması, onu otomatik bir mekanizmaya mı çevirir? bu yöntem kişiyi “iyi”ye zorlarsa, o kişi hala insan mıdır?
kitap akıcı olmasıyla birlikte argolukları bile heyecanlıydı. yaklaşık 3 saatte bitirdim, önyargımı kırdı diyebilirim. bazı yerleri zor okudum, uzatılmış yerleri sıktı ama genel olarak iyiydi.