Zamanların en iyisiydi, zamanların en
kötüsüydü, hem akıl çağıydı, hem aptallık, hem
inanç devriydi, hem de kuşku, Aydınlık
mevsimiydi, Karanlık mevsimiydi, hem umut
baharı, hem de umutsuzluk kışıydı, hem her
şeyimiz vardı, hem hiçbir şeyimiz yoktu,
hepimiz ya doğruca cennete gidecektik ya da
tam öteki yana sözün kısası, şimdikine öylesine
yakın bir dönemdi ki, kimi yaygaracı
otoriteler bu dönemin, iyi ya da kötü fark etmez,
sadece "daha" sözcüğü kullanılarak diğerleriyle
karşılaştırılabileceğini iddia ederdi.